• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Odido Business grootzakelijke markt klantcontactoplossing van Talkdesk

Evolve IP verzorgt implementatie

18-02-2025
400-odidobusinessxtalkdesk
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Odido biedt een nieuwe oplossing voor de grootzakelijke markt om klantcontact slimmer en efficiënter te maken. Via het AI-gedreven Cloud Contact Center van Talkdesk hebben zakelijke gebruikers toegang tot generatieve AI-gestuurde klantoplossingen voor hun klantenservice, waarmee klanten nog sneller en efficiënter geholpen kunnen worden.

400-odidobusinessxtalkdeskOdido werkt hiervoor samen met Evolve IP, die de implementatie van A tot Z uit handen neemt van grootzakelijke klanten. Dankzij de samenwerking met Talkdesk, een vooraanstaand leverancier op het gebied van klantcontactdiensten, kan Odido haar klanten nog beter van dienst te zijn met AI-gestuurde interacties.

Een betere klantervaring met behulp van generatieve AI

Generatieve AI tilt klantcontact naar een hoger niveau. De oplossingen van Talkdesk helpen medewerkers sneller antwoorden te vinden zodat zij klanten beter en sneller van dienst kunnen zijn en het helpt ook processen en diensten te verbeteren waardoor bedrijven beter kunnen inspelen op klantvragen en behoeften. Slimme AI-chatbots lossen veelvoorkomende problemen zelfstandig op waardoor medewerkers meer tijd kunnen vrijmaken om zich te focussen op complexere taken en andere, waardevolle klantinteracties. Daarnaast analyseert de generatieve AI van Talkdesk klantgesprekken en geeft het inzicht in terugkerende vragen en problemen. Talkdesks’ oplossingen doen ook proactief suggesties voor optimalisaties om zo een nog betere service te leveren.

Odido kiest met Talkdesk voor kwaliteit en visie

Odido kiest in haar ambitie om zakelijke klanten te ondersteunen bij hun digitale transformatie voor een dienstverlener die bekend staat om haar kwaliteit en visie op het gebied van generatieve AI. Talkdesk onderscheidt zich niet alleen in haar onderliggende techniek en AI-systemen, het biedt gebruikers ook nog meer gebruiksgemak door middel van haar moderne User Interface.

Een waardevolle samenwerking

Dankzij de samenwerking met Evolve IP kan Odido nu een nieuwe klantcontactcenter-oplossing aanbieden. Talkdesk is een wereldwijde leverancier van op kunstmatige intelligentie (AI) gebaseerde klantbelevingstechnologie (CX) voor bedrijven van elke omvang.

“Met Talkdesk bieden we een schaalbare omnichannel Contact Center-oplossing die perfect aansluit bij de behoeften van bedrijven”, vertelt Martijn Teekens, Chief Commercial Officer Enterprise bij Odido Business. ”De sterke en vooruitstrevende positie van Talkdesk, tezamen met onze excellente connectiviteit en integraties, vormen samen een sterkte oplossing voor midden- en grootzakelijk Nederland.”

De oplossing biedt tal van voordelen, waaronder een verbeterde klantervaring, verminderde werkdruk voor contactcenter medewerkers, grotere efficiëntie en aanzienlijke kostenbesparingen.

“Klantervaring is een cruciale factor bij het opbouwen van merkvertrouwen en loyaliteit”, vult Regional Vice President of Channel EMEA bij Talkdesk, aan. “Odido begrijpt dit als geen ander. Met de robuuste infrastructuur van Odido en de toonaangevende technologie van Talkdesk, bieden we bedrijven nu de Contact Center-oplossing die hen helpt hun CX-doelen te bereiken.”

De Talkdesk Contact Center-dienst wordt geïmplementeerd door de vertrouwde partner van Odido, Evolve IP. “Met de samenwerking tussen Odido, Talkdesk en Evolve IP brengen we het beste van drie werelden samen: de betrouwbare infrastructuur van Odido, de toonaangevende technologie van Talkdesk en de implementatie-expertise van Evolve IP, besluit Timor Dehzad, Business Development Manager bij Evolve IP EMEA. “Samen zorgen we ervoor dat bedrijven niet alleen toegang hebben tot de meest innovatieve klantcontactoplossingen, maar dat deze ook naadloos worden geïntegreerd in hun bestaande processen. Deze samenwerking stelt onze klanten in staat om het verschil te maken in klantervaring, efficiëntie en kansen te benutten op het gebied van AI.”

Meer informatie over Odido en Talkdesk is hier te vinden.

Tags: contactcenter

GerelateerdeBerichten

noordermeer avaya

Zomercolumn Michiel Noordermeer: identiteitsgericht beveiligen in contact centers

2022/08/30

NEC lanceert UC-diensten UNIVERGE BLUE in Nederland

2021/06/16
Volgend bericht
Varity OCRE 2024

Varity gecertificeerd voor Europees OCRE 2024 framework

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon